20200417

何家廣播


2020世界停頓,足球廣播行業進入真空期。

313日錄音歐霸最精彩前,得知疫情令各地足球急急煞停。錄音完畢,已有心理準備長年職業主線,將史無前例進入無限等待真空期。

真空期內,先放假調節心態,再諗我想做啲乜。

入行邁向20年,我早已屬於廣播行業大家庭。世界停頓,手停口不停,即使留家抗疫,我仍然想做廣播。何家唔止公雞,何家可以廣播。

就係咁,我由零開始張羅拍攝硬件,全靠老友LondyKaty仗義幫忙挑選俾意見,白板燈、腳、夾咪已備,加上自己一直喜愛玩PhotoshopPremiere剪片,呢段時間,宅喺屋企有意義。

地莊架餐,拍攝只用隨身iPhone配相機腳架,但自問以往剪剪貼貼片段尚算見得人、拜得神。因為我愛睇電視,更愛留意電視畫面字體及字幕擺位,YouTube節目一樣應該有要求。拍片,梗係橫度;字幕擺位,梗要喺剪片安全框內。

鬥法要博弈,亂世靠搏疫。
架餐已備,搏疫檔攤
密切留意2020特備環節

睇住舊片先,等緊你subscribe YouTube
何柏霖 Ryson Ho
bit.ly/rysontube




沒有留言:

張貼留言