20150104

寫字

明明可以全電腦,我係都要留番D位寫字。冇錯,陣容工作紙,由做料到即場mark東西,我幾堅持用手寫,同事應該都見慣我喺一張紙內,有齊紅黑藍綠筆,又螢光筆又塗改液吧?Live完之後,我會儲低工作紙嘅,寫好一點,第時睇番都睇得順眼一點吧,哈!

慶幸這些年來,總算筆未離手,muji啫哩筆由$5/枝買到$8/枝。如果第時我教小朋友,相信都會期望,佢哋先學識揸筆,再用手指掃pad…

我諗,我真係好愛寫中文字。

已經update好馬瑟韋爾新領隊巴拉哥洛夫嘅資料,今晚11:30, 蘇超馬瑟韋爾 vs 一哥鴨巴甸,亞視國際台見。

感謝老友行家關心,放心,呢場我哋波係照講足全場90分鐘嘅…

沒有留言:

張貼留言